• 20/02/2024

Verket barnehage SA er en foreldreeid andelsbarnehage. Barnehagen ligger i nordre bydel med en umiddelbar nærhet til absolutt alt – skog, sjø, vann og byen, alt i gangavstand med store og varierte muligheter. Verket skole er vår nærmeste nabo.

Vår visjon er:

I Verket barnehage skal ALLE barn gjennom lek, læring og latter få mulighet til å bli den beste utgaven av seg selv.

Barnehagen har egen aktivitetssal hvor vi gymmer, har opptredener, felles samlinger og ulike arrangementer. Vi har også egen kokk som lager varm mat til avdelingene 2 ganger pr. uke.

Verket barnehage er medlem av Private Barnehagers Landsforbund.

Vi har 4 avdelinger, hvor 2 avdelinger er for barn fra 0-3 år, og 2 delinger er for barn fra 3-6 år.

Barnehagen har åpent fra 06.45 – 17.00. Vi holder stengt i romjulen, mandag – tirsdag – onsdag før påske samt uke 29 og 30 i fellesferien.